Метро в м.Каїр

Метро в м.Каїр
Метро в м.Каїр

Інвестиційні дані

Ім'я: Метро в м.Каїр
Місцезнаходження: Каїр, Єгипет, Egypt
Інвестор: National Authority for Tunnels (уряд Єгипту)
Завершення: 1996
Виконавець / Проектант: Spie

Проект

Опис об'єкту
Перша лінія метро в Каїрі це – перша лінія метро, що виникла в Каїрі, та перша система метро в арабських країнах і Африці. Була побудована в 1989 році і пов'язує Hulwan з El- Marg з'єднуючи по дорозі 32 станції. Лінія 1, інколи називають"Лінією, побудованою через французів" або просто французькою лінією, розтягується на 44,3 км довжини з яких 4,7км знаходиться під землею і містить потяги, що складаються з 3 одиниць,  різниця у часі яких становить 2,5 хвилини, а максимальна швидкість їзди то 100 км/год. Лінія може розмістити  60 тис. пасажирів на годину
у кожному напрямі. Будова проекту розпочалося в 1982 році після того як французький уряд погодився дати Єгипту необхідну позику. Повна вартість створення першої ділянки  з Hulwan до Ramsis становить 473,9 млн єгипетських фунтів.
Другий етап виніс в сумі 499,6 млн EGP. Мережа метро в Каїрі була значно розширена в 90-х роках через створення Лінії 2 (червоної) al-Chajma, що веде з Szubra, до Каїрського Університету , з продовженням до Gizy. Це в історії перша лінія , тунель якої проходить під Нілом. Його внутрішній діаметр – 8,35 м  і був побудований з використанням двох бентонітових щитів TBM фірми Herenknecht  діаметром 9,43м. Довжиною 21,5км, з 20 станціями, лінію інколи називають "Лінією, побудованою через японців".
Лінія 1 використовує повітряну контактну мережу, а лінія 2 – систему третьої колії. Будова була завершена в жовтні 2000р. Комунікацію на лінії 2 забезпечила фірма Alcatel. Повна вартість будови лінії 2 становить 761 млн. євро.

Використані продукти

R-DCL Втулка розпірна з внутрішньою різьбою з фланцем

R-DCL Втулка розпірна з внутрішньою різьбою з фланцем

Приклади застосування